CafeMom Tickers

I'm going for holiday ~

Daisypath Vacation tickers

26.11.08

Lukisan Hati Seorang Aku


AKU....
seorang insan yg dicintai
seorang insan yg menyintai
seorang insan yang disayangi
seorang insan yg menyayangi
insan yg ingin dimilik
insan yg ingin memiliki

aku ingin lukisan itu
corak yg terlakar indah
dengan warna yg mewah
indah sekali lukisan itu
siapa gerangan empunye
pastinya dia insan yg bahagia

dicintai insan yg menyintai
disayangi insan yg menyayangi
dimiliki insan yg memiliki
dikasihi insan yg mengasihi
tergapaikah impian
terlukiskah lukisan
tercoretkah lakaran
terpalitkah warna2

lukisan itu lukisan aku..
realiti yg diadaptasi dr fantasi
yg termetri di imaginasi
terkubur disanubari
kerna ia hanya sebuah lukisan
lukisan hati seorang aku...


aku pon xbape psti sejak bila aku jadi jiwang tapi ap yg pstinya aku suka puisi nie.....tersemat seribu makna di sebalik kata2 dalam puisi nie....


1 comment:

hoodedlicious said...

aku nak gak cam tu..thee hee..

 
template by thecutestblogontheblock.com