CafeMom Tickers

I'm going for holiday ~

Daisypath Vacation tickers

6.6.11

Holiday...Holiday....Holiday....



Hoye....HOLIDAY...HOLIDAY...HOLIDAY....It's a long semester break....almost 4 months....huhuhuhuhu...so apa mau buat nie....lama kot cutinya....kalau dok umah mau mati bersawang ja nie...huhuhuhuhu....actually aku dah pon balik umah utk 3 minggu....n yerr....tahap kebosanan dah mula melanda diri ini yerr kawan2 sekalian.... So dari membuang masa x tentu hala n menghilangkan stress akibat bosan tahap gaban nie...ada baekkknyaa aku mengasah bakat....hahahha....bukan bakat menyanyi...berlakon atau wat lawak yerr....bakat MEMASAK....hahahaha....pandai kaaa aku masakkk...bleh lah dari xdak langsung kan....



here we go...inilah hasil aku yang pertama....APOM POLKADOT.... nie 1st try aku...sebelum nie slalu dok tgk kat fb je apom nie...chumel2 n kiut2 sgt...My Sis cakap cam cendawan beracun....so, bagi memuaskan ati aku yg melonjak2 teringin nak wat n rasa apom nie, makanya aku decide utk mencubanya...so yg nie aku wat filling blueberry...maka ini lah hasilnya...xder lah sedap sgt n banyak agi yg kena baiki...tapi berjaya kira yerr membuatnyaa ...at least habis licin semuanya dalam masa sehari...kira ok lah tue kan....

Ini plak cubaan kedua aku....PUTRI AYU @ SERI AYU...aper2 pon boleh lah janji ade ayu2 kg blakang tue kira ya lah tue....ini atas request mak aku yg sgt2 teruja nak makan kueh nie...makanya aku pon menunjukkan gaya bijak aku mencari resipi di internet...hahaha dapat pon...mana ini lah hasilnya....utk 1st try, mmg agak menggembirakan jugak lah hasilnya...at least i try yerr kengkawan....cuma as usual, got a lot more to improvise n learn from the sifu yerr....hahahaha.....


so, itu lah aktiviti aku utk cuti2 yg panjang utk stakat nie....agak2 kalau berterusan cam nie bleh terbit buku resepi dah x lama agi nie...hahahhahahah....yg terbaru, aku dok merisik2 resepi Dim Sum...wahhh cam best kalau dapat wat sendri kan...masih dalam tahap mengkaji resepinya n kalau dah betul2 ok aku akan try....n akan di story mory later okay...taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....

No comments:

 
template by thecutestblogontheblock.com