CafeMom Tickers

I'm going for holiday ~

Daisypath Vacation tickers

17.1.09

melepas kerinduan....

entry kli nie aku nak lepaskan kerinduan aku nak berblogging...macam2 aku nak cita nie...dah hampir 4 minggu aku balik ke kampus n dalm tempoh tue jugak peristiwa yg aku lalui...yg menyedihkan 2nd day blik aku dijangkiti virus demam panas yg tinggi...sedihnyaa...kalau kat umah mak ada nak layan kt cnie kena laaa layan dri sendri..jelesnyaaa kat akak aku....huhuhu

1st skali aku nak cita b'kenaan pc ku yg tetiba wat hal sbb kena jgkitan virus n kena format 2 kali dlm seminggu...xkerr mengharukan tue...org dok sebok2 dengan kelass lahh apa laaa dia nak wat hal plak...2 kali plk tue...xkerrr melayang duit aku...sib baik assignment belum start...klu x, xker naya aku....

xcukup dengan tue plak bila pc dah kembali normal wireless plak wat hal...elok2 dah bulih gna pc xdapat nak connect wireless..lagilah menambah tensi aku n seluruh warga blok B KKTF...kan ke susah nak wat assment ker...nak cari bahan kerr...yer kerrr...?wal hal agenda utmanya adalah sukar nak berblogging n menfriendsterkan dri...heheheheh....

sem nie jugak aku dikejutkan dengan projek yg menimbun2 dan melibatkan kerja2 rumit lg comlicated...cam sama jerrk bunyinya...xcukup dengan tue deadline2 test yg bersusun bulan Feb nie pon menggerunkan aku....1st test yg aku rasa cam terlalu cepat jerrr nak diadakan...dah bersedia ker aku nie....?

wlu cmana pon tetap ada yg positif dimana aku secara extremnya mengumpul buku rujukan utk sem nie...pantang ada buku mesti aku beli xpon aku photostate jerrr...ntah angin apa aku pon xpasti...apa yg pasti aku sem nie gila membeli buku sehingga mencecah RM200 over...kalu sem2 lepas tue ader gak beli tapi mungkin x se-extreme sem nie....apa salahnya kan berhabis duit utk study dr berjoli xtentu hala...tapi kalau xcemerlang jugak memang kecewa aku...huhuhu...

perancangn utk sem nie agak padat memandangkan sem nie sgtlah pendek n kurang sekali cutinya...bab nie memg aku xberkenan sebab aku xdapat nak balik kmpung...huhuhuhu...cuti mid sem pon digbungkan skali n cuti raya cina..memg xbest...dipahamkan jugak cuti sem nie aku kena wat short sem atau hadiri kursus amalan geomatik n terpaksa berkampung kat cnie...lagi lah menmbah kerunsingan aku...

No comments:

 
template by thecutestblogontheblock.com