I'm going for holiday ~

Daisypath Vacation tickers

29.1.09

aku dan masa lalu ku....

aku dulu kini dan selamanya


hmmm.....kalau korang suma nak tau..pic kat atas tue menggambarkan dri aku sulu n sekarang....ala pic masa zaman kanak2 rebina tue dlu...apa yg pasti korg suma tgk pic kat atas nie, msti mesti ramai yg tertanya2 n ada jugak yg terkejut beruk....yerr lah aku dulu dan sekarang...hehheheh....betapa kurus kedingnya aku masa zaman kanak2 dlu hanya Allah S.W.T jer yg tahu....dah macam budak somalia yg xcukup makan ha ...tapi bila dah remaja membesar dengan sehat n kuatnya bagaikan di pam pam....


aku sndri xsedar bila aku boleh mengembang cam nie...seingt2 aku berat aku masa standard 3-4 dalam lingkungan 20-30 kg jerr...alih2 dah jadik cam belon....pelik lahhh...nak kata aku makan bnyak....xde lah plak...yg pastinya bila aku cukup umur *dah jadi anak dara laa org kata...heheheheh* berat badan aku pon sama naik....huhhhhh mak aku kata perubahan hormon...yerr kerr.....?


sapa2 yg tgk aku skrg nie suma pon selalu pelik...suma nak tanya cemana aku nie boleh jadi cam nie....? kekadang tue aku pon naik segan..marah..malu...geram...n bercampur baur lahh perasaan aku....macam magic plak aku nie....mak aku kata aku dlu smpai org nak pegang pon takut...yerr laaa...kurus sangt....takut patah tgan aku ...la nie pon org takut jugak...takut aku yg patahkan tangan diorang...hehehhehe.....apa2 punnn asalkan aku sehat walafiat udah lerr...mintak2 dihindari dari segala macam penyakit....aminnnnn......

4 comments:

hOOdedLicIOUS said...

woi woi dok boh gambaq aku pasai pa..

Shiesha said...

itu kan pic kta bersama2....apa salahnya...heheheh....cute apa adk dlm pic tue...kwakwakwakwa

hOOdedLicIOUS said...

tak malu la..aku lagi cute..heheh...

Shiesha said...

kebiasaannya yg kecik lah yg kuit...hahahahahah

 
template by thecutestblogontheblock.com