CafeMom Tickers

I'm going for holiday ~

Daisypath Vacation tickers

10.12.08

Qurbani....


Ari nie last dah untuk takbir raya...so aku rasa xlwat ag nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha...raya tahun nie macam biasa aje sebab every year pon raya aji kat cnie x dismbut meriah sngat mana xnya cuti pon sehari jerr..kedah kira ok skit sbab 2 ari cutinya...lain lah klu kat klantan n trgganu lagi meriah dri raya puasa kata kawn aku...

As for family aku, cam biasa jerr cuma yang menariknya kitorg smbut raya kat kmpung...so meriah lah skit sebab jmpa sedara2 suma...lgpun pakcik aku buat korban sekor lembut utk arwah2 yang dah meninggal dalam family ktorg...n utk mak aku as
diorang punya kakak sulung yang kini menggantikan tmpat sebagai mak diorang....alhamdulillah....

No comments:

 
template by thecutestblogontheblock.com