CafeMom Tickers

I'm going for holiday ~

Daisypath Vacation tickers

10.12.08

Subhanallah.....

comelkan bulan nie senyum.....

pic nie aku dpt dari kwn aku...aku rasa ramai gak yang tau pasal peristiwa bulan senyum nie sebab siap masuk buletin utama kan...rugi xdpt tgk live sebab kat umah aku mendung jerr malam tue...so aku suruh laa member aku nie snap 1 pic and send kat aku...huhuhuhuhu...

terkezut gak aku tengok...cam xcaya pon ada...bukan apa jelas sgt nampak senyumannya....cuma mata satu lg tue jaaa xbape nak jelas sebab bintang tue x bersinar...yang paling aku pelik, selama nie aku dk tgok bulan sabit tegak jaa...tapi malam tue jadik melintang...memang ajaib...terpegun aku n keajabian tue...itulah kuasa yang xda pada mana2 manusia di muka bumi nie....


No comments:

 
template by thecutestblogontheblock.com