CafeMom Tickers

I'm going for holiday ~

Daisypath Vacation tickers

22.12.08

wedding and engagement.....

hmmmmmmmmm.....nak ujung2 thun nie ramai plak kwn2 aku yg becadang mendirikan msjid...xkrg rmai gak yg bertunang....last saturday ajerr ad sorg kwn aku yg dah selamat jadi isteri org dan 2 lg masuk alam pra p'kahwinan*tunang la tue*....yg pling xtahan tue nak gak wedding sma tarikh n mawi n ekin...seronok plak dk tgk kgkwan pakat2 dok bina kehidupan..aku plak cam biasa laaa...meneruskan kehidupan sebagai seorg student...


nie ierah n tunangnya....

IERAH nie kawan aku masa kat Teknik Kulim....aku kenal dia pon sbb aku dok asrama msa form 5 dlu..klu x msti xkenal sebab dia budak elekrik n aku awam...tapi wlupun xsma kos..kami tetap rapat...lepas spm aku dah xjmpa dia ag sebb aku pon smbung study n dia pon smbung kat UM...anyway SELAMAT BERTUNANG...


nie epy n tunangnya...

EPY nie plak aku kenal masa aku study kat polimas dlu...maklum la study pon mula dr bawah...tapi okay gak sb ramai kawn..heheheh...sethun jerr aku kenal dia...tapi jadik best friend lah jugak sebab aku dok serumah n dia...n sekelas jugak..hmmmm...dalam banyak2 antara kami dia la kot yg tamatkan zman bujangnya dlu...heheheh....TAHNIAH EPY....


nie la onie n beberapa classmate aku yg meriahkan mjlis perkahwinan dia...

and last but not least....ONIE...kawan sekelas aku masa kat Teknik Kulim a.k.a dok sebelah aku dalam kelas....huhuhuhu....memandgkan aku dah pindah lepas spm makanya aku xdapat la kad jemputannya sebab dia pos ke alamat umah lama aku...tapi pic hubby dia xdak plak da sbb kwn aku smpat amik...anyway apa2 pon SELAMAT PENGANTIN BARU onie..semoga berbahagia hingga ke akhir hayat....muahhh...*hahahha..cam dia nak bca plak...

No comments:

 
template by thecutestblogontheblock.com